תנאי שירות עבור שרתים ייעודיים

זהו הסכם בין אתה – לקוח של שרתים ייעודיים, לבין החברה שרתים24 בע"מ, שהיא חברה ישראלית הממוקמת ברחוב שחם 3, בניין Y, קומה 3, פתח תקווה, ישראל.

כלקוח של השירותים שלנו, עליך להיות מודע לכך שבעת הרישום לחשבון אצל שרתים24 בע"מ, אתה מקבל ומסכים לציית לתנאי השירות של שרתים ייעודיים (מסמך זה) ולמדיניות השימוש הקביל שלנו (AUP) עבור שרתים ייעודים. השלמת טופס ההזמנה של השירות מייצגת את החתימה האלקטרונית על שני מסמכים אלו.

כלקוח של השירותים שלנו, אתה מבין ומסכים גם כי אין ביכולתה של שרתים24 בע"מ להגביל כל גישה ציבורית לנתונים שאתה מעלה לשרתים שלנו ולהבטיח את אבטחת הקבצים שלך. בהקשר זה, אתה מקבל כי חובתך להגן על כל המידע שאתה מפרסם לציבור הרחב באינטרנט דרך רשת השרתים הייעודיים שלנו ונושא באחריות מלאה לחשיפת מידע אישי שעלול להיות מנוצל לרעה.

הסכם שירות; הסכם מלא

שרתים24 בע"מ תספק לך – הלקוח – את שירותיה בהתאם לתנאים ולהתניות המפורטים בהסכם שירות זה. ההסכם נועד לשמור על שלמות שני הצדדים ולהגן על שניהם מפני חבות משפטית. הסכם שירות זה ייאכף על מנת להבטיח את המהירות, הכוח, הביצועים והאמינות של השירותים שלנו.

הסכם השירות, יחד עם מדיניות אימות ההזמנות, מדיניות השימוש הקביל (AUP) וכל מדיניות או הסכמים אחרים המוזכרים במסמך זה, מהווים את ההסכם המלא בין שרתים24 בע"מ ללקוח.

כללים להפעלה ותשלום חודשי של שירות האחסון לשרתים ייעודיים

בעת הגשת טופס ההזמנה, הלקוח מסכים לציית למדיניות אימות ההזמנות שלנו ולתנאים הבאים:

התשלום עבור שירות האחסון לשרתים ייעודיים מוגדר על בסיס חודשי. הלקוח מסכים לשלם עבור שירותי האחסון לשרתים ייעודיים מראש עבור כל תקופת שירות חודשית.

אי-תשלום עבור השירות יביא לניתוק מיידי של השירות. לקוחות שאינם מבטיחים תשלום עד למועד החיוב יגרמו להפרעת שירות. הנתונים המאוחסנים על השרת הייעודי יישמרו למשך חודש אחד, לאחר מכן יימחקו לצמיתות.

דמי ההקמה ודמי השירות החודשיים אינם ניתנים להחזר. הלקוח מסכים למדיניות ללא החזר מראש.

הבטחות שירות; גיבוי נתונים

הבטחות שירות

שרתים24 בע"מ מבטיחה 99% זמן פעילות רשת ויציבות שרת בשנה. עם זאת, זה לא מתייחס לבעיות הנובעות מ:

  • תקלה בחומרת השרת;
  • שגיאת משתמש או הפסקה מכוונת של שירות המשתמש (למשל, אם הלקוח מכבה את השרת שלו, שרתים24 בע"מ אינה אחראית לזמן ההשבתה);
  • כשל כתוצאה מתוכנה שאינה נתמכת במפורש על ידי שרתים24 בע"מ. אם מתרחשת קריסת חומרה שנגרמה על ידי הלקוח, שרתים24 בע"מ אינה אחראית לזמן ההשבתה שנגרם.

לקבלת מידע נוסף, אנא עיין בהבטחות רמת השירות שלנו.

הפעלה וזמני המשך של השירות

הפעלה

ללקוחות חדשים – השירותים מופעלים מיד לאחר שמחלקת המכירות שלנו יוצרת קשר עם הלקוח.

ללקוחות קיימים – השירותים עבור לקוחות קיימים, כולל שירותי שדרוג וחידוש, מופעלים מיד לאחר שמחלקת המכירות שלנו מקבלת את התשלום המתאים לשירות.

זמני המשך

חשבונות שרת ייעודי – החשבונות החדשים לאחסון שרת ייעודי בשרתים24 בע"מ תקפים לחודש אחד וניתנים לחידוש על בסיס חודשי, כלומר לחודש נוסף שייווסף לתאריך התפוגה הרשמי של חשבון השרת הייעודי.

ביטול, החזר ותשלום חוזר

ביטולים

כדי לבטל חשבון שרת ייעודי, על הלקוח לשלוח כרטיס תמיכה למחלקת המכירות של שרתים24 בע"מ דרך חשבון הניהול הייעודי שלו ולספק כל אישור זיהוי ששרתים24 בע"מ תבקש. כל צורת בקשה אחרת לביטול לא תתקבל.

החזרים

חשבונות אחסון לשרתים ייעודיים – חשבונות השרתים הייעודיים מוגדרים על בסיס תשלום מראש חודשי. לקוחות יכולים לבטל את חשבונם בכל עת, אך לא יהיו זכאים להחזר על התקופה שלא נוצלה בחודש ששולם מראש, שכן שירותים אלה אינם כוללים הבטחת החזר כספי.

אחריות הלקוח; רישום וניהול חשבון

בשל השימוש בשירות, הלקוחות מסכימים ל:

  • לספק מידע אמיתי, מדויק, עדכני ומלא על עצמם כפי שנדרש בטופס הרישום לשירות. לתחזק ולעדכן במהירות את נתוני הרישום שלהם כדי לשמור עליהם אמיתיים, מדויקים, עדכניים ומלאים. אם הלקוח מספק כל מידע שהוא שקרי, לא מדויק, לא עדכני או לא שלם, או אם לשרתים24 בע"מ יש סיבות סבירות (לפי שיקול דעתה הבלעדי) לחשוד שמידע זה הוא שקרי, לא מדויק, לא עדכני או לא שלם, לשרתים24 בע"מ יש את הזכות להשעות או לסיים את חשבון הלקוח ולסרב לכל שימוש נוכחי או עתידי בשירות (או בכל חלק ממנו). אם נעשה שימוש בפרטים לא נכונים כדי להימנע ממע"מ, הלקוח עשוי להישא באחריות על ידי סוכנות גביית המס הלאומית המתאימה.
  • בעת הכנסת כל שינוי בפרטי הקשר שלהם, הלקוחות מחויבים להודיע לשרתים24 בע"מ בתוך 10 ימי עסקים לאחר שהשינויים נכנסים לתוקף. הכנסת השינויים צריכה להתבצע דרך כתובת הדואר האלקטרוני שלנו admin @ servers24.co.il.
  • לקוחות יקבלו סיסמה והגדרת חשבון עם השלמת תהליך הרישום לשירות. הלקוחות אחראים לשמור על סודיות הסיסמאות והחשבונות שלהם, והם אחראים באופן מלא לכל הפעילויות המתרחשות תחת סיסמה או חשבון זה. הלקוחות מסכימים:
    • להודיע מיידית לשרתים24 בע"מ על כל שימוש בלתי מורשה בסיסמה או בחשבון שלהם או על כל הפרת אבטחה אחרת;
    • להבטיח שהם יוצאים בבטחה (מתנתקים) מהחשבון שלהם בסיום כל סשן. שרתים24 בע"מ אינה יכולה ואינה תהיה אחראית לאובדן או נזק של פרטי חשבון הנובעים מכישלונו של הלקוח לציית לסעיף זה.

אם חשבון אחסון לשרת ייעודי נרשם עם פרטים שונים מאלו של האדם ששילם עבור החשבון, ובמקרה של כל מחלוקת, שרתים24 בע"מ תעמוד לצד האדם ששילם עבור החשבון ולא תספק גישה לאף אדם אחר, מאחר ובעל חשבון האחסון הוא וייחשב תמיד לבעל כרטיס האשראי/חשבון PayPal/חשבון IBAN.

כאשר יש בעיה עם השרת וכתוצאה מכך שירותים מסוימים לא פועלים כראוי – שרתים24 בע"מ עשויה לתקן זאת לפי בקשת הלקוח.

כאשר יש דיווח מצד שלישי לגבי סוג כלשהו של שימוש לרעה, למשל ספאם, שרתים24 בע"מ יכולה לזהות את השולח ולחסום אותו, במקרה כזה הלקוח האחראי על השרת יקבל הודעה מתאימה. הלקוח, מצדו, מחויב לא לתת לבעיות מסוג זה להתרחש שוב, בין אם זה נוגע לאותו משתמש מסוים ובין אם לא. אם יש דיווחים חוזרים על שימוש לרעה – שרתים24 בע"מ תשעה את השירות, מכיוון שהלקוח אינו מוכן לעזור בהפסקת פעולות השימוש לרעה בשרת הנתון.

אין שימוש בלתי חוקי או אסור

שימוש בשרת

שרתים24 בע"מ אוסרת במפורש על השימוש בכל חומרה או תוכנה של שרת ייעודי בניסיון לגשת באופן בלתי חוקי למכונה או רשת אחרת המארחת. לקוחות אינם רשאים לנסות להשיג גישה בלתי מורשה לשירותים כלשהם של שרתים24 בע"מ, לחשבונות אחרים, למערכות מחשב או לרשתות המחוברות לכל שירותי שרתים24 בע"מ, דרך פריצה, כריית סיסמאות או אמצעים קרובים אחרים. לקוחות אינם רשאים להשיג או לנסות להשיג חומרים או מידע כלשהם באמצעים שלא נעשו בכוונה זמינים על ידי שירותי שרתים24 בע"מ. למידע מפורט יותר לגבי כל השימושים האסורים ברשת השרתים שלנו, אנא עיין בפרק הבא של תנאים אלה וב-AUP שלנו (מדיניות השימוש הקביל). אם עדיין יש לך שאלות בעניין זה, אל תהסס לפנות לאחד מנציגי שירות הלקוחות שלנו.

תוכן מאוחסן

תוכן השרת חייב לעמוד בפרמטרים המפורטים בתנאי שירות אלה ובמדיניות השימוש הקביל שלנו. דרישות תוכן האינטרנט מוציאות את הפרסום של תוכן בלתי חוקי או תוכן שנחשב בלתי הולם אחרת. אם נעשה שימוש באחד משירותי שרתים24 בע"מ למטרה בלתי חוקית של ספאם או UCE אז השירות יופסק מיידית. הלקוחות אחראים באופן בלעדי לתוכן הודעותיהם. שימוש בשירותי שרתים24 בע"מ בקשר עם סקרים, תחרויות, תוכניות פירמידה, מכתבי שרשרת, דואר זבל, ספאם או כל הודעות כפולות או בלתי רצויות (מסחריות או אחרות) אסור. בהקשר זה, שרתים24 בע"מ אוסרת במפורש על כל הפרה של תקנות פדרליות, מדינתיות או מקומיות, כולל, אך לא מוגבל להעברת: חומר המוגן בזכויות יוצרים, חומר שנשפט משפטית כמסוכן או מגונה, וחומר המוגן על ידי סודות מסחריים. שרתי הייעודיים של שרתים24 בע"מ לא יכולים לשמש להפצה, אירוח, עיבוד, אחסון או טיפול בכל דרך שהיא של חומר מגונה, פורנוגרפי או חומר אחר שנחשב בלתי מותר לפי תנאי השירות של שרתים24 בע"מ (מסמך זה) ומדיניות השימוש הקביל (AUP).

הסכם לקוח

כתנאי לשימושך בשירותי שרתים24 בע"מ, אתה – הלקוח, מסכים שלא תשתמש בשירותים לכל מטרה שהיא בלתי חוקית או אסורה על פי תנאים, תנאים והתראות אלה ומדיניות השימוש הקביל שלנו (AUP). שרתי הייעודיים של שרתים24 בע"מ יכולים לשמש במפורש ולמטרות חוקיות בלבד, וכל ניסיון לנצל באופן בלתי הולם את השרתים, בניגוד לכללים, יטופל מיידית. שרתים24 בע"מ שומרת לעצמה את הזכות בכל עת לחשוף כל מידע שהיא רואה לנכון, על מנת לעמוד בכל חוק, תקנה, תהליך משפטי או בקשה ממשלתית רלוונטית, או לערוך, לסרב לפרסם או להסיר מהשירותים כל מידע או חומרים, באופן חלקי או מלא, לפי שיקול דעתה הבלעדי של שרתים24 בע"מ.

אתרי לקוחות מסחר אלקטרוני

בעת רכישת שרת ייעודי לצורך יצירת חנות מקוונת או אתר מסחר אלקטרוני קשור, הלקוח מסכים לשאת באחריות מלאה לפיתוח, תפעול ותחזוקת אתר האינטרנט/החנות המקוונת שלו ופעילויות המסחר האלקטרוני בתוך האתר. הלקוח הוא היחיד שאחראי על אישור, עיבוד ומילוי הזמנות הלקוחות וטיפול בבקשות או תלונות הלקוחות. הלקוח הוא גם היחיד שאחראי על תשלום או סילוק כל המיסים הקשורים לאתר האינטרנט או לחנות המקוונת שלו. הלקוח נושא באחריות להבטחת הביטחון והסודיות של כל נתוני הלקוחות (כולל, ללא הגבלה, מספרי כרטיסי אשראי של הלקוחות) שהוא עשוי לקבל בקשר עם אתר האינטרנט או החנות המקוונת שלו.

כל לקוח אחראי על כל המוצרים והשירותים, כמו גם על כל התכנים והחומרים המופיעים באינטרנט, כולל:

  • דיוק ורלוונטיות של תוכן הלקוח, ושל תוכן וחומר המוצג בחנות הלקוח או על מוצריו;
  • הבטחה שתוכן הלקוח והתוכן והחומרים המופיעים בחנות הלקוח או על מוצריו אינם מפרים או פוגעים בזכויותיו של כל אדם;
  • הבטחה שתוכן הלקוח והתוכן והחומרים המופיעים בחנות הלקוח או על מוצריו אינם משמיצים או בלתי חוקיים באופן כלשהו.

כל לקוח מבטיח לשרתים24 בע"מ שהוא/היא בעל הזכויות להשתמש בתוכן הלקוח ובחומריו, כולל כל הטקסטים, הגרפיקה, המוזיקה, הווידאו, התוכנות, הסקריפטים והאפליקציות. כל לקוח מבטיח לשרתים24 בע"מ שהשימוש, השכפול, ההפצה וההפצה של תוכן הלקוח וכל המידע והחומרים הכלולים בתוכם אינם, ולא יהיו:

  • מפרים או פוגעים בזכויות יוצרים, פטנט, סימן מסחרי, סוד מסחרי או כל זכות קניינית אחרת של צד שלישי;
  • מפרים כל חוק פלילי או מפרסמים פרסום כוזב, תחרות בלתי הוגנת, השמצה, פגיעה בפרטיות; מפרים זכות לפרסום או מפרים כל חוק או תקנה אחרת.

כל לקוח מסמיך את שרתים24 בע"מ לשכפל, להעתיק, להשתמש ולהפיץ כל חלק מתוכן הלקוח כדי להבטיח ולהפעיל את השירותים. שרתים24 בע"מ מוענקת הזכות להעריך, לפי שיקול דעתה הבלעדי, את המידה שבה ניתן לבצע פעולות אלה.

סירוב שירות

הכחשת שירות

שרתים24 בע"מ תבחן בקפדנות את כל ההזמנות שהתקבלו ותחליט, לפי שיקול דעתה הבלעדי, אילו מהן אינן עומדות בדרישות השימוש הרשמיות בשרתים ייעודיים של שרתים24 בע"מ. שרתים24 בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לסרב שירות לצדדים בלתי חוקיים.

הפסקת שירות

שרתים24 בע"מ שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את אספקת השירות לכל מנוי ששרתים24 בע"מ סבורה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, שהפר תנאי כלשהו של השירות המפורטים בתנאי שירות אלה ו/או במדיניות השימוש הקביל.

שונות

הודעות

הודעות, כולל הודעות בנוגע להפרת הסכם זה, יישלחו או לכתובת הדוא"ל שנמסרה על ידי הלקוח בעת ההרשמה, או בדואר רגיל לכתובת הדואר שיש ללקוח ברשומות שרתים24 בע"מ. בשני המקרים, ייחשב שההודעה נמסרה חמישה (5) ימים לאחר שנשלחה. הודעות מהלקוח לשרתים24 בע"מ יש לשלוח לכתובת המופיעה באתר האינטרנט של שרתים24 בע"מ.

נוהל תלונות

שרתים24 בע"מ מבטיחה רמת שירות לקוחות הגבוהה ביותר סביב השעון. אם אתה מרגיש חוסר שביעות רצון מכל היבט של השירות, אנא השתמש בנוהל התלונות המפורט להלן.

כדי להגיש תלונה, אנא שלח לנו דוא"ל לכתובת admin @ servers24.co.il וציין את מהות הבעיה שאתה חווה. אנא ספק כמה שיותר פרטים על המקרה שלך. ככל שנדע יותר על המצב, כך נוכל לספק פתרון טוב, מהיר ומדויק יותר.

הנה הצעדים שלנו לטיפול בכל תלונה:

  • שרתים24 בע"מ תאשר קבלת התלונה שלך בכתב, ותודיע לך כי התלונה תטופל ללא דיחוי. שרתים24 בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לסרב לחקור תלונות שנראות כאילו הן חסרות בסיס, פוגעניות או מעליבות.
  • נציג שירות הלקוחות של שרתים24 בע"מ יסקור את מצבך, יחפש פתרון מתאים ויודיע לך על פרק הזמן הצפוי לקבלת תשובה.
  • אם נציג שירות הלקוחות של שרתים24 בע"מ לא יוכל לפתור את המקרה שלך בתוך התקופה המוצהרת מראש, התלונה שלך תועבר למנהל שירות הלקוחות.
  • אם גם מנהל שירות הלקוחות של שרתים24 בע"מ לא יוכל לספק לך פתרון מתאים, התלונה שלך תועבר למנכ"ל החברה, שיבדוק את המצב ויוודא שננקטו כל הצעדים הנדרשים. מנכ"ל החברה יגיב בכתב תוך שני ימי עבודה ויספק פתרון תוך חמישה ימי עבודה.

התנהגות בלתי הולמת

כל דרך של יחס בלתי נאות כלפי עובד של שרתים24 בע"מ תיחשב כבלתי מתאימה ובלתי מקובלת לחלוטין. כל לקוח צפוי לתקשר בצורה מנומסת ומקצועית עם עובדי שרתים24 בע"מ בכל בקשה לעזרה או ייעוץ, או כל סיבה אחרת ליצירת קשר עם צוות שרתים24 בע"מ דרך דואר אלקטרוני, צ'אט, טלפון או דרך מערכת התמיכה שלנו. כל לקוח צפוי להימנע מכל צורת התפרצות רגשית או שפה בלתי הולמת, או כל ניסיון אחר להמעיט בחשיבות האתיקה הטובה בתקשורת וביחסי אנוש. כל מעשה מסוג זה, או כל סוג של התנהגות פוגעת, מעליבה, לא מכבדת או מתנשאת – בעל פה, בכתב או שנמסרה על ידי צד שני – כלפי חברי צוות שירות הלקוחות של שרתים24 בע"מ ייחשב כהפרה של תנאי שירות אלה. שרתים24 בע"מ שומרת לעצמה את הזכות להעריך לפי שיקול דעתה הבלעדי איזו התנהגות נחשבת להפרה של הכלל וההסכם המוצהרים כאן, ולנקוט בפעולות בהתאם.

שירות לקוחות

תמיכה טכנית

בשל ייחודיות השירות, הלקוחות אחראים במלואם לניהול ותחזוקת השרתים הייעודיים שלהם. עם זאת, אם הם זקוקים לעזרה או רוצים להפקיד את המשימה במחלקת המנהלים המוכשרים שלנו, הם יכולים להשתמש בשירות התמיכה המנוהלת שלנו הזמין בתשלום חודשי. התקנה ותיקון בעיות נוספות של תוכנה שאינן כלולות בחבילת התמיכה המנוהלת יחויבו בתשלום נוסף בהתאם לזמן המעורב.

פרטי קשר לשירות לקוחות לתלונות

לקוחות יכולים ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באמצעות אחת מאפשרויות הקשר המפורטות להלן:

טלפון:  03-6249889 (+972) 

כרטיס פנייה בפורטל החברים: https://members.servers24.co.il 

וואטסאפ: 0505821156 (+972) 

צ'אט תמיכה: https://direct.lc.chat/13317090/

הפסקת השירות

אתה מסכים כי שרתים24 בע"מ, לפי שיקול דעתה הבלעדי, עשויה להפסיק את השימוש שלך בשירות, ולהסיר ולמחוק כל תוכן בתוך השירות אם תפר את ההסכם.

תקנות כלליות

חוק חל

הסכם זה יהיה כפוף ויפורש בהתאם לחוקי מדינת ישראל.

אכיפה

כשל לאכוף כל אחת מהוראות הסכם זה לא ייחשב כוויתור על הוראות אלו, או להשפיע בדרך כלשהי על תוקפו של הסכם זה. אם אחת או יותר מהוראות בהסכם זה יימצאו כבלתי חוקיות, בלתי חוקיות או בלתי ניתנות לאכיפה בכל היבט, תוקפן, חוקיותן ואכיפותן של ההוראות הנותרות יישארו בתוקף מלא.

שיפוי

הלקוח מסכים לשפות את שרתים24 בע"מ, הגוף המנהל שלה ועובדיה (כל אחד מהם "צד משופה") מפני כל הפסדים, תביעות, נזקים, חבות, עונשים, פעולות משפטיות, תהליכים או פסקי דין (ביחד, "הפסדים") שהצד המשופה עשוי להיות כפוף להם, ונובעים או קשורים להסכם זה או לשימוש הלקוח בשירותים. הלקוח מסכים להחזיר לצד המשופה את כל ההוצאות המשפטיות והאחרות, כולל כל שכר טרחת עורך דין ששילם הצד המשופה בקשר לחקירה, הגנה או הסדרת כל הפסד, בין אם בקשר לתביעה תלויה או מאוימת שבה הצד המשופה הוא צד.

הגבלת אחריות של שרתים24 בע"מ

כוח עליון

שרתים24 בע"מ לא תהיה אחראית לכל כשל במתן השירותים ללקוח הנובע, ישירות או בעקיפין, מכל (i) תנאי מזג אוויר ואסונות טבע, (ii) פעולות של כל רשות ממשלתית או צבאית, (iii) כשל שנגרם על ידי ספקי תקשורת או אינטרנט, או (iv) כוח או אירוע אחר שאינם בשליטתה.

נזקים והפסדים

שרתים24 בע"מ לא תהיה אחראית ל-(i) כל נזקים עקיפים, מקריים, מיוחדים או תוצאתיים, או לכל אובדן רווחים או הכנסות הנובעים משימוש הלקוח או צדדים שלישיים בשירותי שרתים24 בע"מ, או (ii) כל אובדן נתונים הנובע מעיכובים, אי-מסירות או הפרעות שירות.

אספקת שירות

שרתים24 בע"מ מספקת את השירותים על בסיס "כפי שהם", ללא כל הבטחות, כולל אך לא מוגבל להבטחות משתמעות, סחירות, או התאמת השירותים למטרה מסוימת כלשהי. הלקוח יהיה האחראי הבלעדי לבחירה, שימוש והתאמת השירותים, ושרתים24 בע"מ לא תהיה אחראית לכך.

העברה

לקוחות אינם רשאים להעביר הסכם זה ללא אישור מפורש של שרתים24 בע"מ. הסכם זה יהיה בתוקף לטובת הלקוח ושרתים24 בע"מ והיורשים והנמנעים המורשים שלהם.

שינויים

שרתים24 בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לשנות מסמך זה בכל עת, ללא הודעה מוקדמת. לכן, מומלץ ללקוחות לעיין מעת לעת בתנאי השירות לשרתים ייעודיים ובמדיניות השימוש הקביל.

תאריך שינוי: 17 ביוני, 2023

אנחנו כאן כדי לעזור לך

מלא/י את הטופס ואנחנו ניצור איתך קשר בהקדם האפשרי.
Contact up popup
0 of 1000 max characters
×