הסכם רמת שירות כללי (SLA)
הסכם רמת שירות זה נועד להעניק לך שקט נפשי שהשרתים שלנו מנוהלים ומנוטרים 24/7/365. החוזה מתאר את המחויבויות והחובות שלנו כלפיך כלקוח.
הסכם SLA זה חלק בלתי נפרד מהסכמים לפי מוצר או שירות.
רשת ותשתית
הארכיטקטורה של הרשת שלנו מתוכננת עם יתירות. זה כולל חומרה וניתוב רשת מרשת השרתים שלנו לשער האינטרנט של הרשת. אנו מבטיחים כי במקרה של תקלה, נבצע תיקונים במהירות האפשרית, והרשת שלנו תהיה זמינה 100% לאחר התיקון. הגדרה זו אינה כוללת תוכנה ושירותים, ואיננו אחראים לכל תנאי אינטרנט מחוץ לרשת שלנו.
סביבת מרכז הנתונים מכוסה גם תחת SLA תשתיתי ומנוהלת בצורה הדוקה.
תשתית החומרה שלנו (חשמל וקירור) כוללת יתירות חומרה. יש לנו מספר ספקי חשמל (A + B) הנתמכים על ידי יחידות UPS (אספקת כוח בלתי מופרעת) על סוללה, וגיבוי גנרטורים במיקום N+1. אנו מבטיחים 100% קיבולת חשמלית.
חומרה
אנו מבטיחים את החומרה של השרת: לוח אם, זיכרון RAM, דיסק, מעבד וחלקי השלדה המשויכים האחרים. אם פריטים אלה ייכשלו, נחליף אותם ללא תשלום. עבור כשלי חומרה לא קריטיים, נעבוד איתך לתזמן חלון תיקון מתאים. יש לנו טכנאים מוסמכים וטכנאים זמינים במרכז הנתונים שלנו 24/7/365.
זיכוי SLA: על השבתת שרת של שלוש שעות נזכה יום אחד משווי דמי האחסון עבור השירותים המשויכים.
הבטחה זו אינה כוללת שחזורי RAID, שחזורי גיבוי או זמני טעינת מערכת הפעלה/יישום, בהתאם לכמות הנתונים שיש לשחזר.
הבטחת זמן פעילות רשת של 99%
שרתים24 בע"מ מבטיחה שהשירותים של הלקוח יהיו פעילים לפחות 99% מהזמן במהלך כל תקופה של 12 חודשים. הבטחה זו כוללת את זמן פעילות הרשת והשרת. עם זאת, איננו יכולים לשאת באחריות לבעיות upstream מחוץ לרשת שלנו ובאזורים שבהם אין לשרתים24 בע"מ השפעה ישירה, כגון כשלי ספקי backbone, חיתוכים בקו הסיבים האופטי הראשי, בעיות DNS או רשם עם שמות הדומיין של המנויים, בעיות ניתוב בין מיקום הלקוח למרכז הנתונים שלנו. הבטחת זמן הפעילות אינה חלה גם אם ההפרעה בשירות נגרמה מאירוע טבעי או לא טבעי שאינו נמצא בשליטה הישירה (או בסמכות) של שרתים24 בע"מ. שרתים24 בע"מ רשאית לסרב או לסיים באופן זמני את השירות במקרה שהלקוח לא ישלם את חיוביו במועד.
שרתים24 בע"מ מבטיחה 99% זמן פעילות רשת של שרתים24 בע"מ ו-99% זמן יציבות של השרתים. עם זאת, הבטחה זו אינה מתייחסת לבעיות הנובעות מ:
- כשל בחומרת השרת
- שגיאות משתמש או הפרעה מכוונת (למשל, אם לקוח מכבה את השרת שלו, שרתים24 אינה יכולה להיות אחראית לזמן ההשבתה)
- כשלי תוכנה שאינם נתמכים במפורש על ידי שרתים24. אם מתרחש כשל חומרה שנגרם על ידי הלקוח, שרתים24 בע"מ אינה נושאת באחריות לזמן ההשבתה שנגרם כתוצאה מכך.
- השבתה בלתי צפויה היא כל הפרעה בלתי מתוכננת בזמינות הרשת עקב בעיות חומרה, תוכנה, קישוריות רשת או בעיות במרכז הנתונים, שבמהלכן חווים אובדן גישה לשרתים או חיבור רשת תקשורת.
- זמן השבתה מתוכנן הוא כל הפרעה מתוכננת של השירותים לצורך שדרוגי תוכנה/חומרה של הרשת, או החלפת כל ציוד רשת על מנת לספק שירות טוב יותר ללקוחות. זמני השבתה מתוכננים מתרחשים במסגרת תקופות השבתה שהודיעו עליהן מראש, עם כמה שיותר התראות שנשלחות בדוא"ל לפחות 24 שעות מראש.
זמני תגובת תמיכה
החברה, שרתים24 בע"מ מציעה תמיכה 24/7/365 מטכנאים מוסמכים. ישנן כמה דרכים לגשת לתמיכה טכנית:
- שימוש בכרטיסים באתר https://members.servers24.co.il
- באמצעות Whatsapp.
אנו מבטיחים זמן תגובה תוך 24 שעות במהלך שעות העבודה על כל בקשות התמיכה הטכנית שהוגשו דרך הערוצים לעיל, אם כי זמני התגובה הממוצעים נוטים להיות מהירים יותר. הבקשות נבדקות אחת אחת, לפי הסדר שהגיעו לשרתים24 בע"מ. לדוגמה, מידע קנייני סודי מקבל עדיפות על פני מידע חיוב או חשבוניות.
הסכם התמיכה קובע את ההגדרות והסיוע החיוניים שלנו. תמיכה טכנית עשויה להיות זמינה גם מחוץ להסכם זה.
בקשות תמיכה שהוגשו דרך ערוצים אחרים אינן מבטיחות זמן תגובה.
גיבויים
אנו יוצרים גיבויים יומיים של כל השרת ומאחסנים אותם למשך עד 7 ימים, אך לעיתים, לפי שיקול דעתנו, לתקופה קצרה או ארוכה יותר. שים לב כי אתה, הלקוח, נושא באחריות הבלעדית לנתוניך; איננו מבטיחים את שלמות הגיבוי.
אלא אם ללקוח יש גישה לגיבוי עצמי, במקרה זה תוכל להשתמש בעזרה של תמיכה טכנית.
לגבי שירות אירוח וורדפרס או cms אחרת, אם יש עותק גיבוי במערכת, הלקוח יכול לשחזר את הנתונים באופן עצמאי.
ניטור
אנו מנטרים באופן רציף את הרשת, התשתית והשרתים שלנו, הן מבפנים והן מבחוץ. הבדיקה כוללת, אך אינה מוגבלת ל:
- זמינות השרת באמצעות ICMP
- זמינות עומס ה-CPU
- שימוש ב-RAM
- בריאות הדיסק
- מצב הדיסק והאינודות
- בריאות השירות, כולל פורטים 80 ו-443, שירותי MySQL ו-SMTP/IMAP
- תעבורת רשת
- מצב מערכת הגיבוי
אם אחד מהפרמטרים הללו נכשל, נשלחת התראה לטכנאי.
מגבלות
זיכוי SLA זמין לפי שיקול דעתה הבלעדי של שרתים24 בע"מ. כדי לקבל זיכוי SLA, עליך להודיע לנו תוך 10 ימים מאירוע המשפיע על ה-SLA.
זיכויי SLA אינם חלים על:
- כל תחזוקה מתוכננת מראש, כגון שדרוגי חומרה או תוכנה.
- תיקונים חירום הנחשבים הכרחיים לאבטחת השרת או הרשת שלנו.
- אירועי כוח עליון.
- בעיות שנגרמות על ידי תצורת לקוח, קוד או שגיאות תוכנה.
- השבתות או בעיות שלא נודעו לנו באמצעות ערוצי התמיכה בתוך 7 ימים.
- תקריות שאינן בשליטתנו, כגון מתקפות DDoS בקנה מידה גדול או ניסיונות פריצה בהם השירותים שלך מתארחים.
- כאשר הייתה הפרה של תנאי השירות שלנו, כולל חובתך לשלם לנו.
- הזיכוי החודשי המרבי של SLA שווה לדמי השירות החודשיים ששילם הלקוח.
- זיכויי SLA מוענקים לחשבון שלך בשרתים24 בע"מ לשימוש כלפי חיובי שירות עתידיים, רכישות או חשבונות.
- זיכויי SLA לא יינתנו כתשלומים במזומן או העברות בנקאיות.
הסכם תמיכה
התמיכה הטכנית המובילה בתעשייה של שרתים24 בע"מ זמינה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה, מסופקת על ידי טכנאים מוסמכים פנימיים. חוזה זה מגדיר את ההגדרה וההיקף של התמיכה שלנו.
באופן כללי, אנו תומכים בסביבת האירוח שלך, כולל חומרת ותוכנת השרת, מערכת ההפעלה והפונקציונליות. שירותי התמיכה שלנו מיועדים לכך.
כל ההתקשורת והפניות חייבות להיפתח בצ'אט או בכרטיס (בכתובת https://members.servers24.co.il) באמצעות איש קשר רשום בין אנשי הקשר של לקוח. ייתכן שנבקש אישור לקוח בטלפון. אין תמיכה למשתמשי קצה (שאינם הלקוחות שלנו).
אם אתה חושד בשגיאת שרת, עליך לבצע קודם את הבדיקות הנדרשות כדי לשלול שגיאות ביישום/תצורה/קוד שלך. אם נחקור בעיה בעקבות בקשת תמיכה ונקבע שהבעיה נגרמת על ידי היישום/תצורה/קוד שלך (כלומר, זו לא בעיית שרת), תחויב עבור הזמן שהושקע לפי 360ש"ח עבור כל שעה של עבודת אבחון.
דוגמאות מה כוללת תמיכה שלנו:
- הפרעות עבודה ותקריות.
- ניטור שירות ומערכת.
- תצורת מערכת הפעלה (למרות חריגות ברורות מהפרקטיקות הרגילות שלנו).
- התקנות אישורי SSL.
- העברות של אתרי וורדפרס (לשרתים של שרתים24 בע"מ).
- יצירת/שחזור גיבויים (למעט במקרה של בקשות שחזור מופרזות).
- בעיות שירות ופתרון תקלות – כולל דוא"ל, אתר אינטרנט ומסדי נתונים כאשר הבעיה נחשבת קשורה לשרת.
- בדיקת כללי חומת אש והגדרות.
איננו יכולים לעזור ב:
- שינויים בקוד, פרויקטים פיתוחיים וכו' שאינם קשורים לתוכנה או תצורת השרת עצמו.
- עיצוב ותפעול של לוחות בקרה; פעולות שהלקוחות יכולים לבצע בעצמם (כגון יצירת חשבון דוא"ל או חשבון FTP) אינן כלולות.
- הגדרות כניסה של לקוח FTP, SSH או דוא"ל. על הלקוח להגדירם.
- משימות עסקיות יומיומיות הקשורות לתחזוקת האתר שלך (כגון יצירת משתמשי וורדפרס).
- לא תמיד אבל לפי שיקול דעת של החברה העברות אתרים נוספות שאינן ניתנות כחלק משירות ההעברה הראשוני החינמי.
- שאלות תמיכה למשתמשי קצה (לדוגמה, עבור חשבונות ספקים, שאלות של הלקוחות הקמעונאיים שלך).
הגדרות תצורה לא נתמכות:
- אם תבקש מאיתנו להשתמש בתצורה לא נתמכת, כגון שימוש בגרסת PHP שמסתיימת חיי השימוש שלה (EOL), אתה מסכים שתצורה כזו תסופק על בסיס "המאמץ הטוב ביותר האפשרי" וההתחייבויות הרגילות שלנו לא חלות.
- אם הגדרות תצורה לא נתמכות, שירותי תוכניות ותוכנה עשויות לא לפעול כהלכה עם שירותים אחרים שאנו מציעים.
סעיפים הבאים מפורטים תנאים והסכם שירות עיקריים מול חברת שרתים24 בע"מ
1. כללי
1.1 .תנאי השירות מיועדים לנשים וגברים כאחד ונוסחו בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד.
1.2 שירות ומוצרים (להלן: "השירות") יינתן ללקוח של שרתים24 בע"מ אשר חתם על טופס הרשאה בזמן ההזמנה וחיוב חשבון באינטרנט והזמין
את השירות (באמצעות שם משתמש וסיסמה) באתר האינטרנט של שרתים24 בע"מ שכתובתו www.servers24.co.il או members.servers24.co.il.
1.3 מורשה חתימה של הלקוח יהא היחיד שרשאי להזמין את השירות ולהג דיר תחתיו משתמשים בפורטל (להלן: "dashboard") הניהול של השירות לצרכי
צפייה וניהול השירות . אנשי הקשר מטעם הלקוח יוגדרו כמשתמשי המערכת ב-dashboard.
1.4 המחיר המפורט בהזמנת השירות מתייחס לפתרון המוצע ללקוח על פי פירוט השירותים והכמויות, וכולל הנחת כמות והנחת
התחייבות, ככל שישנן.
1.5 במידה והתעריפים הינם בגין שירותים הנקובים בתקנות, הם עשויים להשתנות מעת לעת, בהתאם לשינויים בתקנות או לפי מחיר מוצג באתר של שרתים24 בע"מ.
1.6 שרתים24 בע"מ תהא רשאית להעלות את המחירים הנקובים בהזמנת השירות , בשיעור עליית מדד המחירים
לצרכן, אשר יהא ביחס למדד המחירים לצרכן הידוע במועד העדכון האחרון של מחירון שרתים24 בע"מ לשירות הרלוונטי.
1.7 שרתים24 בע"מ תהא רשאית להעלות את המחירים הנקובים בהזמנת השירות , בשיעור עליית מדד המחירים
לצרכן, אשר יהא ביחס למדד המחירים לצרכן הידוע במועד העדכון האחרון של מחירון שרתים24 בע"מ לשירות הרלוונטי.
1.8 עלייה לא צפויה בדמי השימוש: למרות כל האמור אחרת במסמך זה, שרתים24 בע"מ רשאית להעלות את דמי השימוש אם חלה עלייה משמעותית בעלויות או בחיובים ש-שרתים24 בע"מ נושאת בהם עבור חשמל, תקשורת או תוכנות צד שלישי. שרתים24 בע"מ תודיע ללקוח לאלתר ובכתב על כל עלייה כאמור, והיא תיכנס לתוקף ביום האחרון של החודש הקלנדרי העוקב לחודש מועד ההודעה. במידה שהלקוח אינו מסכים להעלאה, ללקוח נתונה האפשרות לבטל את ההזמנה המושפעת מהעלייה בכפוף להודעה בכתב שתימסר שלושים (30) ימים מראש. זכות הביטול נתונה ללקוח רק במהלך שישים (60) ימים מיום מועד ההודעה, ואי-ביטול של הלקוח את ההזמנה במהלך התקופה כאמור, ייחשב כאישור מצד הלקוח לעלייה בדמי השימוש.
1.9 השימוש בפורטל הניהול של השירות נתמך בדפדפן אקספלורר 9 ומעלה ו בדפדפן כרום.
2. תנאים ייעודיים עבור שירות:
2.1 שירות עבור שרתים וירטואליים , אירוח ריסלר, אחסון אתרים, שרתים וירטואלים (VPS), שרתים VDS פועל במתכונת הקרויה
Service a as Infrastructure) IaaS) – הפעלת תוכנה ללא צורך במימוש פיזי של
תשתיות מחשוב. השירות מאפשר ללקוח אירוח אפליקציות עסקיות על גבי שרת בענן וניהול השירות באמצעות dashboard או פאנל ניהול אחר כמו cPanel , CWP, Plesk ,ואחרים.
2.2 Dashboard מציג נתונים אודות השרתים והשירותים שנרכשו, תבניות גיבוי, לוגים של השרת ופרטי גישה לשרת עצמו. ניתן לבצע ב-Dashboard
פעולות כגון אתחול השרת, יצירת תבניות גיבוי , גישה בקונסול לשרת, הוספת אחסון ,הגדרת משתמשי מערכת ופעולות נוספות המוצגות באתר https://members.servers24.co.il .
2.3 תנאי סף לשירות – לקוח של שרתים24 בע"מ.
2.4 התמיכה הטכנית ללקוח תעשה באמצעות מוקד התמיכה. הפועל בכל שעות היממה. ניתן לפנות לתמיכה טכנית דרך dashboard ולפתוח פניית שירות (להלן: Support Tickets) כמו כן, ניתן להשתמש ב WhatsApp. בשעות פעילות המוקד המסחרי בימים א-ה ,בשעות 8:00 – 17:00.
2.5 תכולת השירות:
2.5.2 שרתים24 בע"מ מאפשרת גישה לשרת באמצעות SSL, וזאת לצורך שמירה על משאבי הלקוחות. שרתים24 בע"מ אינה מאפשרת את פתיחת השרת ב- RDP + SSH מחצר לקוח. ככל שהלקוח יבצע פעולה זו באופן עצמאי באמצעות ממשק הניהול או באמצעות נציג שרתים24 בע"מ במוקד – החברה שרתים24 בע"מ לא תישא באחריות במידה וייגרם נזק כלשהו לשרת, לרבות כתוצאה מפעילות ישירה או עקיפה של צד ג'.
2.5.3 ניהול עצמאי של חומת אש של שרתים וירטואלים ניתן לנהל דרך ממשק Dashboard .
2.5.4 באחריות הלקוח לוודא כי החבילה הנבחרת על ידו מתאימה לצרכיו (לאור העובדה כי מערכת ההפעלה של השרת תופסת מקום מנפח הדיסק ).
2.5.5 אינטרנט – ניתן לחבר את השרתים הוירטואליים לסביבת אינטרנט על ידי הגדרת כתובת IP. כל שרת וירטואלי מקבל IP IP אחד עבור גישה לאינטרנט.
חיבור שרת שרתים לאינטרנט באמצעות IP שיתופי. השירות מאפשר קישור לאינטרנט ברוחב פס בין 10 ל – 1000 מגה ביט לשרת. באחריות הלקוח לקשר את כתובת ה-IP אל הדומיין (שם מתחם) הקיים מול ספק הדומיין או רשם דומיינים. במידה ואין ללקוח שם דומיין (שם מתחם) – באחריותו לרכוש שם דומיין (שם מתחם) באמצעות הספקים המורשים.
2.5.6 במסגרת השירות של שרת וירטואלי תסופק ללקוח תבנית גיבוי אחת וסה"כ 3 ניקודות גיבוי בשרת וירטואלי ,שתוגדר על ידי הלקוח, ללא תוספת תשלום דרך ממשק Dashboard.
2.5.7 רישוי מיקרוסופט – במסגרת הזמנת השרתים, ניתן להזמין שרת הכולל רישוי של מיקרוסופט. הזמנת הרישוי תיעשה בעת הקמת השרת ותכלול 3 רישיונות ליוזר כברירת מחדל שמחירם כלול בחבילת רישיון.
2.5.8 שחזור שרת- הוצאת מידע ותוכן של השרת מדיסק/אמצעי אחסון פגום. שחזור של השרת כולל את מערכת ההפעלה וההתקנות שבוצעו עליו וכל המידע הנמצא בו. השחזור מתבצע על ידי שחזור המידע והתוכן על גבי שרת נוסף או על ידי שחזור המידע והתוכן על גבי השרת הקיים ) היינו מחיקת המידע והתוכן הקיים ( פעולת השחזור מתבצעת בסביבת חיצונית . משך פעולת השחזור עשוי לקחת זמן רב לכן שרתים24 בע"מ אינה מתחייבת למועד סיום הטיפול. שרתים24 בע"מ אינה מבטיחה את שלמות הנתונים בשרתי בסיסי נתונים או קבצים מכל סוג באופן מלא. פעולת השחזור מדיסק/אמצעי אחסון פגום כרוכה בתשלום נוסף.
2.5.9 מצבים בהם לא ניתן לבצע גיבוי ( כפועל יוצא שחזור נתונים ):
2.5.10 שרת עמוס ב- io מכדי שניתן יהיה לגבותו ;
2.5.11 שרת מעל 1 טרה .
2.5.12 שרת גיבויים מנותק נותק מתקשורת או תקלה בשרת גיבויים עצמו או טיפול בשרת גיבויים עצמו .
2.6 שרתים24 בע"מ אחראית להתקנת השירות עבור הלקוח. באחריותו הבלעדית של הלקוח להתקנת האפליקציות השונות, לניהול המידע, שמירתו, אחסונו, גיבויו וניהולו השוטף של השירות.
2.7 באחריות הבלעדית של הלקוח לנהל את השירות באופן המתאים לצרכיו והמבטיח את פעילותו הרציפה והתקינה. בהמשך לכך, מוטלת על הלקוח האחריות הבלעדית, ככל שהוא מעוניין בכך ולפי שיקול דעתו הבלעדי, לוודא כי הפעולות שהוא נוקט בהן
במסגרת השירות הינן הפיכות וכי המידע המאוחסן בשרת מגובה.
2.8 אופן מתן השירות, תוכנו ותנאיו הכלליים עשויים להשתנות ואף להיפסק באופן זמני או קבוע, בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי של שרתים24 בע"מ. ככל ש-שרתים24 בע"מ תחליט להפסיק את אספקת השירות – תינתן ללקוח הודעה מוקדמת של 3 חודשים לפחות.
2.9 מובהר בזאת כי ל-שרתים24 בע"מ אין גישה למידע שבשרת, אלא במקרים בהם מעביר הלקוח ל-שרתים24 בע"מ את פרטי הגישה לשרת (המצויים ברשותו ובאחריותו) לצורכי תמיכה ותחזוקה. נציגי שרתים24 בע"מ אינם אחראים על נזק מכל סוג , השבתת קישוריות, ניתוק תקשורת, מחיקת נתונים או הפסקת תוכנה. באחריות לקוח לגבות נתונים לפני תחילת הטיפול של נציג שרתים24 בע"מ.
2.10 אינכם רשאים להשתמש בשירותים להפצת דוא"ל, הודעות מידיות, הודעות טקסט או הודעות אחרות באופן בלתי מקובל או בלתי חוקי. לשם דוגמה, אינכם רשאים:
2.10.1 ליצור או לשלוח הודעות הונאה או מכתבי שרשרת בדוא"ל;
2.10.2 לשלוח הודעות דוא"ל שיווקי או הודעות דוא"ל בכמות גדולה ("דואר זבל" או "ספאם");
2.10.3 לקצור כתובות דוא"ל;
2.10.4 להשתמש בפרוקסי פתוח או ממסר דואר פתוח כדי לאפשר דואר זבל;
2.10.5 להתחזות למישהו אחר ("spoofing") או לזייף מידע בכותרת ההודעה.
2.11 כל הדוא"ל השיווקי המקדם מוצרים או שירותים שיישלח על ידכם באמצעות השירותים, יהיה חייב לציית לכל החוקים, הכללים, התקנות, חוקי התעשייה והנחיות דומות.
3. חיובים ותשלומים
3.1 התשלום עבור השירות יהיה בהתאם לתנאים ולמחירים הנקובים באתרים של שרתים24 בע"מ במועד הזמנת השירות, על פי החבילה שבחר הלקוח.
3.2 החיוב עבור השירות יחל בתאריך שייקבע על ידי שרתים24 בע"מ ולאחר התקנת השירות ע"י שרתים24 בע"מ, אף אם טרם הושלמה הערכות הלקוח לשם שימוש בפועל בשירות.
3.3 הזמנת השירות באמצעות אתר של שרתים24 בע"מ מהווה הסכמה לביצוע התשלומים בגין השירות, על- פי תנאי השירות, על מרכיביו השונים, ועל פי תעריפי שרתים24 בע"מ, כמפורט באתר של שרתים24 בע"מ בעת הזמנת השירות, וכפי שיעודכנו מעת לעת.
3.4 בכל מקרה של העדר תשלום בהתאם למתחייב מהזמנת השירות, מכל סיבה שהיא, תהא שרתים24 בע"מ רשאית לגבות את התשלומים המגיעים לה בכל אופן שתמצא לנכון. שרתים24 בע"מ תהא רשאית להפסיק את השירות ו/או כל שירות אחר של שרתים24 בע"מ, בכל מקרה של אי תשלום איזה מחובות מזמין השירות ו/או המשלם עבור השירות ו/או המשתמש בשירות כלפי שרתים24 בע"מ בגין איזה משירותיה.
3.4 בכל מקרה של העדר תשלום בהתאם למתחייב מהזמנת השירות, מכל סיבה שהיא, תהא שרתים24 בע"מ רשאית לגבות את התשלומים המגיעים לה בכל אופן שתמצא לנכון. שרתים24 בע"מ תהא רשאית להפסיק את השירות ו/או כל שירות אחר של שרתים24 בע"מ, בכל מקרה של אי תשלום איזה מחובות מזמין השירות ו/או המשלם עבור השירות ו/או המשתמש בשירות כלפי שרתים24 בע"מ בגין איזה משירותיה.
3.5 שירות יחודש והתשלום יבוצע לאחר הודעה לדואר אלקטרוני המסופק ע"י לקוח.
4. אחריות
4.1 הלקוח יהא אחראי לכל נזק שייגרם כתוצאה מחיבור ו/או קישור של ציוד שיחובר על ידו ו/או מי מטעמו לרשת תקשורת ו/או לציוד של שרתים24 בע"מ. אין באמור כדי להתיר חיבור /טיפול שכזה.
4.2 הלקוח מתחייב שלא לעשות שימוש בשירותי שרתים24 בע"מ לצורך ביצוע כל פעולה האסורה על פי דיני מדינת ישראל והוא מצהיר, כי ידוע לו שבשל ביצוע פעולות אלה תחול עליו בלעדית כל חבות, והוא ישפה את שרתים24 בע"מ בהתאם ומיד עם דרישתה הראשונה, בגין כל תביעה ו/או דרישה של צד ג' בעניין.
4.3 הלקוח נושא באחריות המלאה לפעולות בהן הוא נוקט במסגרת השירות. מובהר בזאת, כי גם במקרה שבו שרתים24 בע"מ תספק תמיכה ללקוח תוגבל אחריותה של שרתים24 בע"מ, כמפורט בסעיף זה להלן, וזאת לאור מורכבות השירות, רכיביו והשפעת פעולות הלקוח עליו.
4.4 שרתים24 בע"מ אינה אחראית לכל תקלה ו/או לכל נזק, ישיר ו/או עקיף, למעט לנזק ישיר שייגרם למנוי הרשום של השירות כתוצאה ישירה של מעשה מכוון מצידה של שרתים24 בע"מ או רשלנות חמורה.
4.5 שרתים24 בע"מ לא תהא אחראית לכל נזק שייגרם שלא כתוצאה מהשירות הניתן על ידה ובשליטתה המלאה, לרבות במקרים של הפסקת חשמל , שביתות, עיצומים, קישור לספק ה- ISP ו/או לתוכן המגיע כתוצאה מהקישור לאינטרנט וכדומה.
4.6 במקרים בהם תחול על שרתים24 בע"מ אחריות, סכום הפיצוי לו יהא זכאי הלקוח יהיה מוגבל לסכום החודשי של השירות במועד בו אירע האירוע שגרם לנזק. כמו כן ומבלי לגרוע מהאמור, שרתים24 בע"מ, בכל מקרה, אינה אחראית לכל נזק העלול להיגרם מתקלות שאינה בשליטתה של שרתים24 בע"מ.
4.7 באחריות הלקוח לגבות את המידע באופן שוטף ולפני כל פעולה של הוספה, התקנה, הסרה או שדרוג תוכנה או שינוי הגדרות תוכנה.
4.8 שרתים24 בע"מ לא תישא באחריות, מכל סוג שהוא, לכל נזק, קלקול, תקלה או כשל שיגרמו ללקוח והנובעים משימושו בשירות, על מרכיביו השונים, ו/או ב-Dashboard, לרבות בגין כל כשל בתוכנת השירות ו/או בתהליך התקנת התוכנה ו/או שדרוג התוכנה ו/או בתהליך הסרת התוכנה ו/או בגין שימוש בכל אפליקציה הזמינה במסגרת השירות. כמו-כן הלקוח מודע לכך שתיתכנה תקלות/הפסקות/שיבושים באספקת השירות מעת לעת ו- שרתים24 בע"מ לא תהיה אחראית בנוגע להפסדים ו/או נזקים, ישירים או עקיפים או תוצאתיים, שינבעו בקשר לכך ו/או מהשימוש בשירות.
4.9 מובהר בזאת, כי ככל שצד ג' כלשהו, המספק בשם שרתים24 בע"מ ומטעמה את השירות נשוא תנאים אלה (כולו או חלקו) , יציע ויספק ללקוח שירותים נוספים ואחרים שאינם שירותי שרתים24 בע"מ ושאינם נשוא תנאים כלליים אלה (להלן: "שירותי הספק") – יהיה זה באחריות והבלעדית של צד ג' ובמסגרת מערכת היחסים החוזיים בין הלקוח לבין הספק ו-שרתים24 בע"מ לא תישא בשום אחריות, מכל סוג שהוא, בקשר עם שירותי הספק.
4.10 כוח עליון: למעט תשלום דמי השימוש, אף צד לא יהיה אחראי כלפי הצד השני בגין כשל או עיכוב בביצוע התחייבויותיו על פי ההסכם, ככל שהכשל או העיכוב כאמור נבעו מנסיבות שאינן בשליטתו הסבירה, ובכלל זה פעולות של גוף ממשלתי, מלחמה, מהומות, פעולות טרור, חבלה, אמברגו, שריפה, שיטפון, שביתה או שיבוש אחר של כוח העבודה, הפרעה או עיכוב בתחבורה, הפרעה או עיכוב בטלקומוניקציה, או חוסר יכולת להשיג חומרי גלם, אספקה, חשמל, או ציוד הנדרשים למתן השירותים (כל אחד מהם ייחשב להלן "אירוע כוח עליון").
5. סודיות
5.1 הצדדים מתחייבים לשמור בסודיות מוחלטת ולא להעביר בכל דרך שהיא, לצד שלישי כלשהו כל מידע לרבות בעניינים טכניים, טכנולוגיים, מקצועיים מסחריים ו/או אחרים שהגיעו לידיעתם, בין בעל פה ובין בכתב בין במישרין בין בעקיפין, ובין בכל דרך אחרת בקשר עם השירות או אספקתו, אלא אם גילוי של המידע נדרש מהצד המקבל בהתאם לצו או הוראה של רשות מוסמכת, ובלבד שהצד המקבל יודיע מיד לצד המוסר על קבלת צו או הוראה כאמור.
5.2 הלקוח יהא רשאי להעביר מידע כאמור לעובדיו, לצורך ניהול שירות זה בלבד ויהיה אחראי לכך שעובדיו כאמור ישמרו את המידע בסודיות.
6. הפסקת שירות
שרתים24 בע"מ תהא רשאית להפסיק את השירות, ללא התראה, בהתקיים איזה מהתנאים הבאים:
6.1 בכל מקרה של אי תשלום איזה מחובות הלקוח כלפי שרתים24 בע"מ בגין איזה משירותיה.
6.2 במידה וייעשה שימוש לרעה ו/או שלא כדין בשירות ו/או באופן שלדעת שרתים24 בע"מ עלול לגרום להפרעה לשירותים שהינה מספקת למשתמשים אחרים.
6.3 אם הדבר מתחייב לשם ביצוע פעולות תחזוקה או הקמה חיוניות או מיידיות.
6.4 הפעלת תוכנה crypto ו/או כל הקשור ליצירת crypto.
6.5 ניצול יתר ומתמשך של מאבד CPU , זכרון RAM, רוחב פס או IOPS של דיסק. שימוש סביר לא מאפשר לנצל 70% ממשאבי CPU , רוחב פס ו-IOPS בעופן קבוע.
7. המחאת זכויות וחובות
7.1 הלקוח מסכים בזאת, כי שרתים24 בע"מ רשאית להמחות התחייבויותיה וזכויותיה על פי הסכם זה לאחר, ועל פי שיקול דעתה הבלעדי, ואילו הלקוח רשאי להמחות זכויותיו ו/או התחייבויותיו על פי הסכם זה לאחר אך ורק באישור מראש ובכתב של שרתים24 בע"מ.
8. ביטול העסקה
8.1 ניתן לבטל את העסקה באמצעות הודעה כתובה, אשר תשלח למייל admin @ servers24.co.il .
8.2 לצורך ביטול העסקה יש לציין שם, מספר תאגיד/מספר לקוח וכתובת אתר או IP של שרת או שם משתמש.
8.3 בתאגידים ייעשה ביטול העסקה בכתב, על ידי מורשי החתימה ו/או מי שהוסמכו לכך מטעם התאגיד.
8.4 לקוח יכול לבטל שירות בכל עת. במידה והלקוח מעוניין לבטל את השירות באמצע תקופה ששולמה מראש, לא יינתן החזר כספי עבור התקופה הנותרת.
9. תנאים כלליים
9.1 בכל מקרה של סתירה בין תנאי שירות אלה למסמכים אחרים יגברו תנאי השירות אלה. כל שינוי במרכיבי השירות יתבצע באמצעות ממשק ניהול Dashboard.
9.2 תנאי השירות אלה יחולו על כל תוספת ו/או שדרוג ו/או שינוי שיעשו בקשר עם השירות, אלא אם נקבע במפורש אחרת.
9.3 הזמנת השירות אינה מותנית ברכישת שירותים אחרים מ-שרתים24 בע"מ.
9.4 אין בהזמנת השירות בכדי ליצור כל שותפות מכל סוג שהוא בין הצדדים.
9.5 מקום השיפוט הבלעדי לכל עניין הקשור לשירות הוא בתי המשפט במחוז תל אביב בלבד. על התנאים הכלליים וכל עניין הקשור בשירות יחולו דיני רק של מדינת ישראל.
10. שינויים בתנאים
10.1 שרתים24 בע"מ רשאית לשנות מעת לעת תנאים אלה (ואת המוצגים המצורפים להם), ובכלל זה כאשר הדבר נדרש על פי חוק או גורמים ממשלתיים. השינוי יחייב את הלקוח מרגע פרסום התנאים המעודכנים (והמוצגים המצורפים להם) באתר שרתים24 בע"מ.
עדכון אחרון: ינואר 2021
מסמך זה הנו מסמך מסחרי של שרתים24 בע"מ.
אין להעתיק, לשכפל, להעביר או להראות מסמך זה ללא אישור מראש ובכתב של שרתים24 בע"מ.