תנאי השירות לאחסון אתרים

זהו הסכם בין הלקוח – המשתמש בשירותי האחסון המשותף והענן שלנו, לבין החברה שרתים24 בע"מ, חברה ישראלית שמשרדיה הראשיים ממוקמים ברחוב שחם 3, בניין Y, קומה 3, פתח תקווה, ישראל.

כלקוח של השירותים שלנו, עליך להיות מודע לכך שבעת הרישום לחשבון אצל שרתים24 בע"מ, אתה מקבל ומסכים לציית לתנאי השירות לאחסון אתרים שלנו (מסמך זה) ולמדיניות השימוש הקביל שלנו (AUP). השלמת טופס ההזמנה של השירות מייצגת את החתימה האלקטרונית על שני מסמכים אלו.

כלקוח של השירותים שלנו, אתה מבין ומסכים גם כי אין ביכולתה של שרתים24 בע"מ להגביל כל גישה ציבורית לנתונים שאתה מעלה לשרתים שלנו ולהבטיח את אבטחת הקבצים שלך. בהקשר זה, אתה מקבל כי זוהי חובתך להגן על כל המידע שאתה מפרסם לציבור הרחב באינטרנט דרך רשת האחסון שלנו ולשאת באחריות מלאה לחשיפת מידע אישי שיכול להיות מנוצל לרעה.

הסכם שירות מלא; הסכם שירות

תנאי שירות לאחסון אתרים אלה, יחד עם הסכם מדיניות השימוש הקביל שלנו, מהווים את ההסכם המלא בין הלקוח – כלומר אתה, לבין חברת שרתים24 בע"מ. חברת שרתים24 בע"מ תספק לך את שירותיה בהתאם לתנאים ולהתניות המפורטים בהסכם שירות זה. ההסכם נועד להבהיר את כל ההיבטים, הכללים וההוראות של מערכת היחסים העסקית בין הלקוח לבין חברת שרתים24 בע"מ. הוא גם נועד לשמור על שלמות מערכת היחסים הזו ולהגן על שני הצדדים מפני חבות משפטית. הסכם שירות זה ייאכף, אם וכאשר יידרש, על מנת להבטיח את מהירות, כוח, ביצועים ואמינות השירותים שלנו.

במקרה שבית משפט מוסמך יקבע כי אחת מהוראות ההסכם אינה תקפה, בלתי ניתנת לאכיפה או בטלה, ההוראות הנותרות ישמרו על תוקפן המלא. צד הלקוח בהסכם יכול להיות מיוצג על ידי אחד מהצדדים הבאים: אדם מעל גיל 18; ישות משפטית, כגון תאגיד, חברה בערבון מוגבל וכדומה. אם אדם מייצג את הלקוח, עליו להיות מורשה לפעול בשמו באופן חוקי, כך שהוא יקבל, יבצע וימסור את ההסכם.

הסכם זה יפורש בהתאם לחוקי מדינת ישראל, וישמש לטובת הצדדים לו וליורשיהם, מנהליהם, מוציאים לפועל, ממשיכיהם ונמניהם.

שירותי אחסון של שרתים24 בע"מ
שירות אחסון אתרים הוא סוג של שירות אינטרנט המספק לאנשים ולארגונים/חברות את המשאבים לאחסן אתרי אינטרנט משלהם ולאחסן מידע, תמונות, וידאו ותכנים אחרים הנגישים דרך רשת האינטרנט העולמית.

חברת שרתים24 בע"מ מציעה אך ורק שירותי אחסון אתרים, ולא שירותי אחסון נתונים. שירות אחסון אתרים כולל את המרכיבים הבאים:

מאפייני השירות:
שטח דיסק
– אנו משתמשים בטכנולוגיית אחסון מקובצת. משמעות הדבר היא שמשאבי האחסון של תוכנית האחסון שנרכשה מאיתנו אינם מוגבלים לשרת בודד, אלא מחולקים בין מספר מכונות. כך מובטחת ביצועים אופטימליים ויציבות שרת גבוהה יותר. זה גם מבטיח שתוכל לנצל את כל מכסת האחסון שהוקצתה לחשבונך הספציפי. שטח דיסק נוסף זמין כאופציית שדרוג. התשלום מתקבל רק מראש לשנה. צור קשר עם מחלקת המכירות למידע נוסף.

תעבורה – כל תוכנית אחסון כוללת תעבורה מוגבלת במגהבייטים, ג'יגהבייטים או טרהבייטים.

חשבונות דואר אלקטרוני – מספר שונה של חשבונות דואר אלקטרוני (החל מ-6GB כל אחד) זמין להגדרה בכל תוכנית אחסון אתרים.

בסיסי נתונים MySQL/PostgreSQL – בסיסי נתונים MySQL כלולים בכל תוכניות אחסון האתרים. בסיסי נתונים נוספים זמינים כשדרוג. בסיסי נתונים PostgreSQL יכולים להיות כלולים או אופציונליים. צור קשר עם מחלקת המכירות למידע נוסף.

אחסון בסיסי נתונים – אחסון זה כלול במכסת החשבון שלך.

כתובת IP – חשבונות האחסון של שרתים24 בע"מ אינם כוללים כתובות IP ייעודיות, אלא אם כן מופיעות במאפייני התוכנית. כתובות IP ייעודיות ניתנות לרכישה בכל עת כשדרוג לשירות האחסון הניתן על ידי שרתים24 בע"מ. כתובות IP ייעודיות נרכשות לתקופה של לפחות שנה ואינן ניתנות להעברה לספקי אחסון אתרים אחרים. צור קשר עם מחלקת המכירות למידע נוסף.

מידע מפורט אודות כל המאפיינים הכלולים בחבילות האחסון שלנו זמין בדפי תוכניות אחסון האתרים שלנו.

התקנה ופתרון תקלות

כל לקוח יוכל לנצל את שירות ההתקנה ופתרון התקלות שלנו כשדרוג לשירותים קיימים. שירות זה מאפשר למשתמשים לקבל סיוע חד-פעמי ממומחי התמיכה הטכנית שלנו או ממנהלי המערכת למשך שעה אחת. שירות ההתקנה ופתרון התקלות כשירות נוסף מיועד ל:

שירות ניקוי ושחזור אתרים שנפרצו:

אם גילית שהאתר שלך נפרץ או דווח כנגוע, תוכל להסתמך על עזרתנו לתקן זאת עבורך. שירות זה כולל גיבוי של התוכן הנוכחי, ניקוי ו/או שחזור קבצים פגומים מהתקנת הסקריפט המקורית או שחזור מעותק קודם.

שירות התקנת סקריפטים, תבניות ותוספים:

אם אתה זקוק להתקנת תוכנה, תבנית/תבנית עיצוב או אפילו תוסף שאינך מעוניין להתמודד איתם, אנו נוכל לעשות זאת עבורך. אנו נגבה את האתר הנוכחי (אם קיים) ונשלים את ההתקנה המבוקשת עבורך.

שירותי פתרון בעיות ותיקון סקריפטים:

במקרה שיש לך בעיה עם תוכנה שאינך מצליח להתמודד איתה, אנו נוכל לבצע את פתרון הבעיות ולתקן זאת עבורך כשירות נוסף.

העברת קבצים, בסיסי נתונים או מיילים ידנית בין חשבונות אירוח תוך שימוש בשירותים שלנו. אם ברצונך להעביר אתר או מספר אתרים לחשבון אחר אצל שרתים24 בע"מ, אנו נוכל לטפל בהעברה עבורך בצורה נטולת בעיות.

שירות ההתקנה ופתרון התקלות לא יחול במקרים הבאים:

  • שירות ההתקנה שלנו מכסה רק התקנות חדשות (ללא שדרוגים). לא נבצע עבודה מותאמת אישית או שדרוג לגרסה עדכנית על סקריפט קיים.
  • השירות לא יכלול כל תצורה של הסקריפטים מעבר להתקנתם. לאחר הפעלת הסקריפטים והפיכתם לפעילים, כל התאמה נוספת והגדרה נוספת תתבצע על ידי הלקוח.
  • אנו נספק שירותי התקנה ופתרון תקלות רק אם האחסון מסופק על ידינו בשרתים מבוססי לינוקס או וינדוס שלנו. איננו מספקים את השירות עבור שרתי וינדוס, לינוקס ו-MAC שאינם מופעלים ומנוהלים על ידינו.
  • איננו מספקים כל אחריות ולא נהיה אחראים על כל אובדן נתונים או על כל סקריפט, תבנית או תוסף שאינם פועלים כפי שהתכוונו.
מדיניות ושימוש במונח "ללא הגבלה"

המונח "ללא הגבלה" משמש לתאר את כמות המשאבים בתוכניות האחסון שמסופקות על ידי שרתים24 בע"מ, אשר אינה מוגדרת לערך מגביל מראש (לדוגמה – רוחב פס ללא הגבלה, שטח דיסק ללא הגבלה, דואר אלקטרוני ללא הגבלה או משאבים ללא הגבלה ואחרים). על ידי אי הגבלת משאבים מרכזיים, אנו מסוגלים להציע ללקוחותינו תמחור פשוט ועקבי ככל שאתריהם דורשים יותר ויותר משאבים. כתוצאה מכך, אתר טיפוסי עשוי לחוות תקופות של פופולריות גבוהה וצורך מוגבר באחסון מבלי לחוות עלייה נלווית בעלויות האחסון.

בכל המקרים, כאשר שירות מסומן כ-"ללא הגבלה", הוא מיועד לשימוש רגיל באחסון אתרים בלבד – כל פעילות אשר עלולה לגרום לשימוש יתר במשאבים באופן שאינו תואם תצורת שימוש רגילים, אסורה.

ההצעות שלנו לשירות ללא הגבלה אינן מיועדות לאפשר למשתמש יחיד להשפיע על ביצועי השרת הכוללים. שרתים24 בע"מ תעשה כל מאמץ לספק ללקוחותיה משאבים נוספים בכל הזדמנות אפשרית, כולל העברת חשבון האחסון של הלקוח לשרת חדש ומהיר יותר. עם זאת, אם השימוש במשאבים מגיע לרמה שבה הוא עשוי להשפיע לרעה על ביצועי השרת הכוללים, שרתים24 בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לנקוט פעולות מתקנות. הלקוח ייצור קשר על מנת לדון בשדרוג חשבונו או בפתרון חלופי. במקרים נדירים, פעולות אלה עשויות לכלול ניתוק או הפסקת כל השירותים המוצעים, הסרת או מחיקת אתרי הלקוח, תוכן האתר, דואר אלקטרוני, או סיום חשבון הלקוח על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של שרתים24 בע"מ.

הבטחות השירות

שרתים24 בע"מ מבטיחה 99% זמן פעילות רשת ויציבות שרת. עם זאת, זה לא מתייחס לבעיות הנובעות מ:


תקלה בחומרת השרת

  • שגיאת משתמש או הפסקה מכוונת של שירות המשתמש (למשל, אם הלקוח מכבה את השרת שלו, שרתים24 בע"מ אינה אחראית לזמן ההשבתה).
  • כשל עקב תוכנה שאינה נתמכת במפורש על ידי שרתים24 בע"מ. אם התרחש קריסת חומרה שנגרמה על ידי הלקוח, שרתים24 בע"מ אינה אחראית לזמן ההשבתה שנגרם.

לקבלת מידע נוסף, אנא קרא את הסכם רמת השירות שלנו (SLA).

גיבוי חשבון/נתונים

שירות הגיבוי שלנו מסופק כמחווה לך ולכן, שרתים24 בע"מ לא תישא באחריות בשום דרך על הקבצים המאוחסנים בחשבונך. אתה, כלקוח, מסכים לקחת אחריות מלאה על כל הקבצים בחשבונך ולתחזק גיבוי מתאים של הנתונים המאוחסנים בשרתים שלנו. אנו נבצע גיבוי של הקבצים הנמצאים בתיקיית /www או /public_html של חשבונך, כמו גם של בסיסי הנתונים שיצרת. הגיבויים נשמרים לתקופה של 15 ימים בלבד. לאחר תקופה זו, לא ניתן לשחזר גיבוי.

תקופות המשך

חשבונות אחסון אתרים משותף או אחסון אתרי וורדפרס – כל חשבונות האחסון המשותף החדשים שנוצרו אצל שרתים24 בע"מ תקפים למשך שנה אחת. ניתן לחדש אותם באופן רגיל לשנה נוספת המתווספת לתאריך התפוגה הרשמי של החשבון. כל השדרוגים שנרכשו מחשבון האחסון או מלוח הבקרה תקפים ויהיו פעילים עד לתאריך התפוגה הסופי של חשבון האחסון המתאים.

פג תוקף השירות וחידוש

שירות האחסון פעיל למשך שנה אחת (365 ימים). לאחר תום תקופה זו, החשבון יושעה אוטומטית ויישאר מושעה עד שהלקוח יחדש אותו על ידי תשלום דמי המנוי השנתיים. במקרה שהלקוח אינו מחדש את חשבון האחסון שלו, הוא יישאר חסום. נתוני החשבון יישמרו למשך 14 ימים, ולאחר מכן יימחקו לצמיתות.

הודעות דואר אלקטרוני בנוגע לתפוגת כל חשבון נשלחות פעמיים – 14 ימים ו-7 ימים לפני תאריך התפוגה של החשבון. על מנת לקבל את ההודעות, על הלקוח לספק כתובת דואר אלקטרוני תקפה. שרתים24 בע"מ מבטיחה שהמיילים נשלחים ואינה נושאת באחריות למיילים שלא נמסרו עקב בעיות בכתובת הדואר האלקטרוני של הנמען.

אחריות הלקוח

רישום וניהול חשבון

בשל השימוש שלהם בשירות, הלקוחות מסכימים ל:

  • לספק מידע אמיתי, מדויק, עדכני ומלא על עצמם. לתחזק ולעדכן במהירות את נתוני הרישום שלהם כדי לשמור עליהם אמיתיים, מדויקים, עדכניים ומלאים. אם הלקוח מספק כל מידע שהוא שקרי, לא מדויק, לא עדכני או לא שלם, או אם לשרתים24 בע"מ יש סיבות סבירות (לפי שיקול דעתה הבלעדי) לחשוד שמידע זה הוא שקרי, לא מדויק, לא עדכני או לא שלם, לשרתים24 בע"מ יש את הזכות להשעות או לסיים את חשבון הלקוח ולסרב לכל שימוש נוכחי או עתידי בשירות (או בכל חלק ממנו). אם נעשה שימוש בפרטים לא נכונים כדי להימנע ממע"מ, הלקוח עשוי להישא באחריות על ידי סוכנות גביית המס הלאומית המתאימה.

בעת הכנסת כל שינוי בפרטי הקשר שלהם, הלקוחות מחויבים להודיע לשרתים24 בע"מ בתוך 10 ימי עסקים לאחר שהשינויים נכנסים לתוקף. הכנסת השינויים צריכה להתבצע דרך פורטל התמיכה שלנו בכתובת https://members.servers24.co.il. דרישה זו חלה גם על שרתים24 בע"מ, כלומר הלקוחות תמיד יהיו מודעים לכל שינוי בפרטי הקשר שהחברה תבצע. כך תובטח תקשורת חלקה בין שני הצדדים.

לקוחות יקבלו סיסמה והגדרת חשבון עם השלמת תהליך הרישום לשירות. הלקוחות אחראים לשמור על סודיות הסיסמאות והחשבונות שלהם, והם אחראים באופן מלא לכל הפעילויות המתרחשות תחת סיסמה או חשבון זה. הלקוחות מסכימים: א) להודיע מיידית לשרתים24 בע"מ על כל שימוש בלתי מורשה בסיסמה או בחשבון שלהם או על כל הפרת אבטחה אחרת; ב) להבטיח שהם יוצאים בבטחה (מתנתקים) מהחשבון שלהם בסיום כל סשן. שרתים24 בע"מ אינה יכולה ואינה תהיה אחראית לאובדן או נזק של פרטי חשבון הנובעים מכישלונו של הלקוח לציית לסעיף זה.

אם חשבון אחסון נרשם עם פרטים שונים מאלו של האדם ששילם עבור החשבון, ובמקרה של כל מחלוקת, שרתים24 בע"מ תעמוד לצד האדם ששילם עבור החשבון ולא תספק גישה לאף אדם אחר, מאחר ובעל חשבון האחסון הוא וייחשב תמיד לבעל כרטיס האשראי/חשבון PayPal/חשבון IBAN.

אם בעל חשבון האחסון נפטר לפני תום תקופת החשבון שלו, שרתים24 בע"מ תדרוש תעודת פטירה או כל מסמך חוקי אחר שיכול לספק הוכחה רשמית לעובדה זו. מי שמספק את המידע יישא באחריות משפטית אם המידע שקרי או שגוי. לאחר קבלת מסמכים כאלה, שרתים24 בע"מ תהיה המעריכה היחידה בשאלה האם המסמכים אותנטיים או לא. רישום המסמכים שהתקבלו יישמר עד תום תקופת החשבון.

שימוש בחשבון

שימוש ב-CPU (או שימוש ביחידות העיבוד המרכזיות של השרת שבו מאוחסן חשבון הלקוח).

שרתים24 בע"מ ממליצה בחום שהלקוחות יהיו מאוד זהירים בשימוש בכוח ה-CPU עבור החשבונות שלהם. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לחסום קבצים או סקריפטים שמשתמשים ב-CPU בצורה מוגזמת. אנו עשויים להשעות גם את חשבון הלקוח במקרה של השפעה רשומה על חשבונות אחרים בשרת או הפרעה לפעולתו התקינה. אם נחסום או נשעה חשבון, בעל החשבון יקבל הודעה על המצב והסבר, ו/או יוצע לו לשדרג לפתרון אחסון ייעודי או חצי ייעודי.

מיילים – למשתמשים לא מותר לשלוח יותר מ-1500 מיילים ביום/150 מיילים לשעה לכל חשבון אחסון (כל מייל יכול להישלח למקסימום של 50 נמענים, כל נמען ייחודי ייחשב כהודעה שנשלחה). הגודל המרבי של מייל יוצא הוא 25MB ולמשתמשים לא מותר לשלוח יותר מ-1500 מיילים ביום באמצעות רשימת תפוצה (או מייל אחד ל-1500 מנויים, בהתאמה).

מכסת קבצים – אין הגבלה על מכסת הקבצים באחת מחבילות האחסון שלנו. מותר לך להחזיק מספר בלתי מוגבל של קבצים בחשבון האחסון שלך.

שטח דיסק ותעבורה – שרתים24 בע"מ מציעה כמויות נדיבות של שטח דיסק ורוחב פס רשת. לקוחות אינם מורשים לאפשר לאתרים אחרים או לשרתים לקשר לקבצים המאוחסנים בחשבונות האחסון שלהם, ובכך לגנוב תעבורת רשת. כדי למנוע חלוקה בלתי הוגנת של המשאבים, כמו גם שיתוף תוכן בלתי חוקי, לקוחות אינם רשאים להשתמש בחשבונות האחסון שלהם כשרת אחסון מרוחק בלבד או לצורך שיתוף קבצים (לא) דחוסים, תמונות, תוכניות או קבצי קול בלבד. לפחות 80% מכל הקבצים ו/או סך כל המגהבייטים המשמשים (כולל MP3, WAV, RA, GIF, JPG, ZIP, RAR, אך לא מוגבל לסוגי קבצים אלו) בכל חשבון אחסון חייבים להיות חלק מתוכן פעיל, כלומר, כל קבצי התוכן חייבים להיות בעלי קבצי HTML או PHP תואמים שמקשרים אליהם. קבצי אודיו, גרפיקה ו/או וידאו חייבים להיות מתחת ל-25% משימוש הדיסק הנוכחי של האחסון וצריכים לא לעלות על 50GB בגודל. בנוסף, קבצים אלו לא יכולים להוות יותר מ-50% מהשימוש בתעבורה החודשית של הלקוח. לפי בקשה, כל לקוח חייב להיות מסוגל להוכיח שקובץ מסוים הוא חלק מאתר פעיל ולא רק מאוחסן בשרת תוך 24 שעות מהבקשה. אם הלקוח לא מגיב בתוך 24 שעות לאחר הבקשה ואינו מסיר את הקובץ/קבצים המדוברים, או אם מכסת התעבורה ממשיכה להיות מנוצלת למטרות אלו – הספק שומר לעצמו את הזכות להשעות את החשבון ו/או להסיר את התוכן האמור מהשרת. במקרים אלו, החזרים אינם חלים והערבות להחזר כספי אינה תקפה.

שימוש ב-MySQL – כל בסיס נתונים המתארח במערכת שלנו יכול לשמש רק את המשתמש שיצר אותו. משתמש אחר, שהחשבון שלו מתארח על אותו שרת או על שרת אחר, אינו יכול להשתמש בבסיס הנתונים שנוצר בחשבון הלקוח הראשון. לבסיס הנתונים MySQL יש מגבלה של 45,000 שאילתות לשעה. אם הגעת ל-45,000 שאילתות לשעה נתונה, לא תוכל לבצע שאילתות נוספות. בשעה הבאה תהיה לך גישה שוב לבסיס הנתונים והמונה יאופס. ניתן לבצע מקסימום של 15 חיבורים בו זמנית לבסיס נתונים MySQL.

שימוש בשרת ותוכן מאוחסן

תוכן השרת חייב לעמוד בפרמטרים המצוינים בתנאי שירות אלו ובמדיניות השימוש הקביל שלנו (AUP). דרישות תוכן אינטרנט מוציאות את הפרסום של תוכן בלתי חוקי או תוכן שנחשב בלתי הולם. אם נעשה שימוש באחד משירותי שרתים24 בע"מ למטרה בלתי חוקית של ספאם או UCE, הם יסתיימו מיידית. שרתים24 בע"מ אוסרת במפורש על השימוש בחומרה או תוכנה כלשהי של שרתים24 בע"מ המארחת על שרת של שרתים24 בע"מ בניסיון לגשת באופן בלתי חוקי למכונה או רשת אחרת. למידע מפורט יותר לגבי כל השימושים האסורים ברשת השרתים שלנו, אנא עיין בפרק הבא של תנאים אלו וב-AUP שלנו (מדיניות השימוש הקביל). אם עדיין יש לך שאלות בעניין זה, אל תהסס לפנות לנציג שירות של שרתים24 בע"מ.

שימוש

אם האתר שלך נפרץ/נדבק בתוכן זדוני, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לגשת לחשבון האחסון שלך ולמחוק את הקבצים הפגועים. במקרה זה, לא יהיה צורך להשעות את החשבון שלך. כך, האתר שלך יוחזר למצבו הרגיל ותוכל להמשיך להשתמש בשירות שלנו.

אין שימוש בלתי חוקי או אסור

כתנאי לשימושך בשירותי שרתים24 בע"מ, אתה – הלקוח, מסכים שלא תשתמש בשירותי שרתים24 בע"מ לכל מטרה שהיא בלתי חוקית או אסורה על פי תנאים, תנאים והתראות אלה ו/או מדיניות השימוש הקביל שלנו (AUP). שרתי שרתים24 בע"מ יכולים לשמש במפורש ולמטרות חוקיות בלבד, וכל ניסיון לנצל באופן בלתי הולם את השרתים, בניגוד לכללים, יטופל מיידית.

הלקוחות אחראים באופן בלעדי לתוכן הודעותיהם. שימוש בשירותי שרתים24 בע"מ בקשר עם סקרים, תחרויות, תוכניות פירמידה, מכתבי שרשרת, דואר זבל, ספאם או כל הודעות כפולות או בלתי רצויות (מסחריות או אחרות) אסור.

בהקשר זה, שרתים24 בע"מ אוסרת במפורש כל הפרה של רגולציה אירופית או מקומית, כולל אך לא מוגבל להעברת: חומר המוגן בזכויות יוצרים, חומר שנשפט משפטית כמסוכן או מגונה, וחומר המוגן על ידי סודות מסחריים. שרתי שרתים24 בע"מ לא יכולים לשמש להפצה, אירוח, עיבוד, אחסון או טיפול בכל דרך שהיא של חומר מגונה, פורנוגרפי או חומר שאינו מותר לפי תנאי השירות של החברה (מסמך זה) ומדיניות השימוש הקביל (AUP). הלקוחות אינם רשאים לנסות להשיג גישה בלתי מורשית לכל שירותי שרתים24 בע"מ, לחשבונות אחרים, מערכות מחשב או רשתות המחוברות לכל שירותי שרתים24 בע"מ, דרך פריצה, כריית סיסמאות או אמצעים אחרים. הלקוחות אינם רשאים להשיג או לנסות להשיג כל חומר או מידע באמצעים שלא נועדו במפורש להיות זמינים על ידי שירותי שרתים24 בע"מ.

הנהלת שרתים24 בע"מ תבחן בקפדנות את כל ההזמנות שהתקבלו ותחליט לפי שיקול דעתה הבלעדי אילו מהן אינן עומדות בדרישות השימוש הרשמיות בשרתי החברה. שרתים24 בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לסרב שירות לצדדים בלתי חוקיים. שרתים24 בע"מ שומרת לעצמה את הזכות בכל עת לחשוף כל מידע שהיא רואה לנכון, על מנת לעמוד בכל חוק, תקנה, תהליך משפטי או בקשה ממשלתית רלוונטית, או לערוך, לסרב לפרסם או להסיר כל מידע או חומרים, באופן חלקי או מלא, לפי שיקול דעתה הבלעדי של שרתים24 בע"מ.

אתרי לקוחות מסחר אלקטרוני

בעת רכישת שטח מוקצה בשרתי שרתים24 בע"מ לצורך יצירת חנויות מקוונות או אתרי מסחר אלקטרוני קשורים, הלקוחות מסכימים לשאת באחריות מלאה לפיתוח, תפעול ותחזוקת אתרי האינטרנט שלהם, חנויות מקוונות ופעילויות מסחר אלקטרוני בתוך אתרים אלה. הלקוח הוא היחיד שאחראי על אישור, עיבוד ומילוי הזמנות הלקוחות וטיפול בבקשות או תלונות הלקוחות. הלקוח הוא גם היחיד שאחראי על תשלום או סילוק כל המיסים הקשורים לאתר האינטרנט או לחנות המקוונת שלו. הלקוח נושא באחריות להבטחת הביטחון והסודיות של כל נתוני הלקוחות (כולל, ללא הגבלה, מספרי כרטיסי אשראי של הלקוחות) שהוא עשוי לקבל בקשר עם אתר האינטרנט או החנות המקוונת שלו. כל לקוח אחראי על כל המוצרים והשירותים, כמו גם על כל התכנים והחומרים המופיעים באינטרנט באתר המסחר האלקטרוני שלו, כולל:

  • דיוק ורלוונטיות של תוכן הלקוח, ושל תוכן וחומר המוצג בחנות הלקוח או על מוצריו;
  • הבטחה שתוכן הלקוח והתוכן והחומרים המופיעים בחנות הלקוח או על מוצריו אינם מפרים או פוגעים בזכויותיו של כל אדם;
  • הבטחה שתוכן הלקוח והתוכן והחומרים המופיעים בחנות הלקוח או על מוצריו אינם משמיצים או בלתי חוקיים באופן כלשהו.

כל לקוח מבטיח לשרתים24 בע"מ שהוא/היא בעל הזכויות להשתמש בתוכן הלקוח ובחומריו, כולל כל הטקסטים, הגרפיקה, המוזיקה, הווידאו, התוכנות, הסקריפטים והאפליקציות. כל לקוח מבטיח לשרתים24 בע"מ שהשימוש, השכפול, ההפצה וההפצה של תוכן הלקוח וכל המידע והחומרים הכלולים בתוכם אינם, ולא יהיו:

  • מפרים או פוגעים בזכויות יוצרים, פטנט, סימן מסחרי, סוד מסחרי או כל זכות קניינית אחרת של צד שלישי;
  • מפרים כל חוק פלילי או מפרסמים פרסום כוזב, תחרות בלתי הוגנת, השמצה, פגיעה בפרטיות; מפרים זכות לפרסום או מפרים כל חוק או תקנה אחרת.

התנהגות בלתי הולמת

כל דרך של יחס בלתי נאות כלפי עובד של שרתים24 בע"מ תיחשב כבלתי מתאימה ובלתי מקובלת לחלוטין. כל לקוח צפוי לתקשר בצורה מנומסת ומקצועית עם עובדי שרתים24 בע"מ בכל בקשה לעזרה או ייעוץ, או כל סיבה אחרת ליצירת קשר עם צוות שרתים24 בע"מ דרך דואר אלקטרוני, צ'אט, טלפון או דרך מערכת התמיכה שלנו. כל לקוח צפוי להימנע מכל צורת התפרצות רגשית או שפה בלתי הולמת, או כל ניסיון אחר להמעיט בחשיבות האתיקה הטובה בתקשורת וביחסי אנוש. כל מעשה מסוג זה, או כל סוג של התנהגות פוגעת, מעליבה, לא מכבדת או מתנשאת – בעל פה, בכתב או שנמסרה על ידי צד שני – כלפי חברי צוות שירות הלקוחות של שרתים24 בע"מ ייחשב כהפרה של תנאי שירות אלה. שרתים24 בע"מ שומרת לעצמה את הזכות להעריך לפי שיקול דעתה הבלעדי איזו התנהגות נחשבת להפרה של הכלל וההסכם המוצהרים כאן, ולנקוט בפעולות בהתאם, כולל סירוב להחזרים ללקוחות שחשבונותיהם הושעו בגין הפרת סעיף זה.

כוח עליון

שרתים24 בע"מ אינה יכולה ולא תהיה אחראית לכל כשל או עיכוב בביצוע תפקידיה המקצועיים הנובע מנסיבות מעבר לשליטתה הפיזית. נסיבות כאלה עשויות לכלול מעשים של כל גוף ממשלתי, מלחמה, מרד, חבלה, אמברגו, אש, שיטפון, שביתה או הפרעות עבודה אחרות, הפרעה או עיכוב בתובלה, אי זמינות, הפרעה או עיכוב בשירותי תקשורת או צד שלישי (כולל הפצת DNS), כשל בתוכנה או חומרה של צד שלישי, או חוסר יכולת להשיג חומרי גלם, ציוד או כוח המשמשים או דרושים לאספקת השירותים.

נזקים ואובדן

שרתים24 בע"מ לא תהיה אחראית ל-(i) כל נזקים עקיפים, מקריים, מיוחדים או תוצאתיים, או לכל אובדן רווחים או הכנסות הנובעים משימוש הלקוח או כל צד שלישי בשירותי שרתים24 בע"מ, או (ii) כל אובדן נתונים הנובע מעיכובים, אי-מסירות או הפרעות שירות.

אספקת השירות; הבטחות וייצוגים

אתה מבין ומסכים שהשירות מסופק על בסיס "כפי שהוא" ללא הבטחות או ייצוגים לגבי הצעתו. החברה אינה נושאת באחריות לבעיות חיבור במקרים שבהם האחסון שלך בשרתים24 בע"מ מתמודד עם בעיות הפרעות שירות. שרתים24 בע"מ אינה נושאת באחריות לכל כשל בשירות, או כשל לספק או לאחסן כל תקשורת או הגדרות התאמה אישית של הלקוח.

הפסקת השירות

שרתים24 בע"מ שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את אספקת השירותים ולסיים הסכם זה לתקופה מסוימת או לצמיתות, עם הודעה מוקדמת. אם הסיבה לכך היא כשל הלקוח לציית לתנאי שירות האחסון באינטרנט אלה ו/או למדיניות השימוש הקביל שלנו, לא יינתן ללקוח החזר עבור התקופה שלא נוצלה במנוי השנתי שלו עם שרתים24 בע"מ. אם הלקוח לא הפר אף חלק מתנאי שירות האחסון באינטרנט אלה, מדיניות השימוש הקביל ו/או כל מסמך קשור אחר (הסכמי הלקוח) המוזכרים כאן – הלקוח יקבל החזר חלקי המכסה את התקופה במנוי האחסון שלו עם שרתים24 בע"מ שלא נוצלה.

והל תלונות

שרתים24 בע"מ מחויבת לספק את הרמות הגבוהות ביותר של שירות לקוחות סביב השעון. אם אתה חש חוסר שביעות רצון מכל היבט של השירות שלנו, אנו מעודדים אותך להשתמש בנוהל התלונות המפורט להלן.

כדי להגיש תלונה, אנא שלח לנו דוא"ל לכתובת admin @ servers24.co.il, וציין את מהות הבעיה שאתה חווה. אנא ספק לנו כמה שיותר פרטים על המקרה שלך. ככל שנדע יותר על המצב, כך נוכל לספק פתרון טוב, מהיר ומדויק יותר.

הנה הצעדים שלנו לטיפול בכל תלונה:

  • שרתים24 בע"מ תאשר קבלת התלונה שלך בכתב, ותודיע לך כי התלונה תטופל ללא דיחוי. שרתים24 בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לסרב לחקור תלונות שנראות כאילו הן חסרות בסיס, פוגעניות או מעליבות.
  • נציג שירות הלקוחות של שרתים24 בע"מ יסקור את מצבך, יחפש פתרון מתאים ויודיע לך על פרק הזמן הצפוי לקבלת תשובה.
  • אם נציג שירות הלקוחות של שרתים24 בע"מ לא יוכל לפתור את המקרה שלך בתוך התקופה המוצהרת מראש, התלונה שלך תועבר למנהל שירות הלקוחות.
  • אם גם מנהל שירות הלקוחות של שרתים24 בע"מ לא יוכל לספק לך פתרון מתאים, התלונה שלך תועבר למנכ"ל החברה, שיבדוק את המצב ויוודא שננקטו כל הצעדים הנדרשים. מנכ"ל החברה יגיב בכתב תוך שני ימי עבודה ויספק פתרון תוך חמישה ימי עבודה.
  • דרך חלופית להגשת תלונה היא באמצעות שליחת כרטיס דרך פורטל החברים: https://members.servers24.co.il

פרטי קשר לשירות לקוחות לתלונות

לקוחות יכולים ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באמצעות אחת מאפשרויות הקשר המפורטות להלן:

טלפון:03-6249889 (+972)  

כרטיס בפורטל החברים: https://manage.servers24.co.il 

וואטסאפ:  0505821156(+972) 

צ'אט תמיכה: https://direct.lc.chat/13317090/

שינויים

על מנת לשפר את שירותי האחסון והשירות ללקוח שלה, שרתים24 בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לשנות תנאים והתניות אלו בכל עת ללא הודעה מוקדמת. לכן, מומלץ ללקוחות לעיין במסמך זה מעת לעת.

סיום

על מנת לשפר את שירותי האחסון והשירות ללקוח שלה, שרתים24 בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לשנות תנאים והתניות אלו בכל עת ללא הודעה מוקדמת. לכן, מומלץ ללקוחות לעיין במסמך זה מעת לעת.

תאריך שינוי: 13 בדצמבר, 2019

אנחנו כאן כדי לעזור לך

מלא/י את הטופס ואנחנו ניצור איתך קשר בהקדם האפשרי.
Contact up popup
0 of 1000 max characters
×